Thursday, May 3, 2012

Assalam...

Fuhhhh... lamanya aku tak update blog ni.... macam-macam benda dah berlaku... namun takde kesempatan untuk menulis... Anak sulung aku dah masuk 9 tahun... aku dah masuk 39 tahun.... 3 siri terakhir untuk aku... gempa berlaku lagi pada bulan April 2012 yang lalu... sama seperti yang aku alami masa gempa Disember 2005 yang lalu... di kedua-dua kejadian aku berada di KMC... duduk di kerusi yang sama...

Aku dah mula keje pada bulan Disember 2011 yang lalu... "culture shock" juga aku dibuatnya... maklumlah setelah 3 tahun bercuti... sekarang ni macam-macam benda yang dah berubah.... silibus pun berubah... kod kursus pun berubah... sistem fail berubah... ada macam-macam objektif.... tapi alhamdulillah aku dapat mengikuti semuanya dengan pasrah dan menyerah... takkan nak lawan kot... yeee tak...

Isteri aku pun dah mula bercuti sambung pengajian... dan kalau takde aral anak aku akan bersunat pada 29 Mei 2012 ini.... semoga semuanya berjalan lancar...

No comments: